Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 3 de setembre del 2021

JEAN COCTEAU



 




JEAN COCTEAU
  (1889-1963)



"La meva casa s'estava cremant i 
només podia salvaguardar una cosa.
Vaig decidir salvar el foc.
No tinc on viure però el foc 
hi viu en mi.
I em defèn discretament
de tot allò que és impur.  
El meu futur ja no és important.
Tan sols compta la intensitat
de l'instant." 



Jean Cocteau




" Mi casa se estaba quemando y 
sólo podía salvar una cosa. 
Decidí salvar el fuego. 
No tengo dónde vivir pero el fuego vive en mí. 
Y me defiende discretamente 
de todo lo impuro. 
Mi futuro ya no es importante. 
Sólo cuenta la intensidad del instante".




Jean Cocteau


                              🧡

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada