Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 10 de setembre del 2021

Miquel Martí i Pol




 



Miquel Martí i Pol
   ( 1929-2003 )



<EL CAMÍ QUE NO FAIG>



Passejaria amb tu per una vella
ciutat desconeguda i m’hi perdria.

Ara em perdo també, sense ni moure’m,
i em cansa molt el camí que no faig
i l’incertesa estulta de les hores.

Fràgil, el temps se m’esmenussa als dits, transcorre absurdament entre foteses i, desvalgut, veig allunyar-se i perdre’s l’ombra del jo tenaç i reptador que ha conviscut amb mi tota la vida.

Potser per això enyoro, malencònic,
poder passejar amb tu per una vella
ciutat desconeguda, sense rumb,
i perdre’m pels carrers més solitaris.



Miquel Martí i Pol
             🧡


Pinturas: 1.-Leonid Afrémov
                     (1955-2019)

               2.- Pierre Auguste Renoir
                      (1841-1919)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada