Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 30 de juliol del 2021

ALS GERMANS URMAH..!


 



ALS GERMANS URMAH..!





Germans del Cosmos,
amics dels estels,
arribats des de Sírius:
Sol de turquí.

M'agafo de les vostres
mans, per alliberar a la
nostra Deessa Gaia,
de tantes perfídies,
de tants horrors.

La meva intenció:
salvar a qualsevol,
especialment als nens.

Contrarestar els verins
llançats des dels cels,
llevar- li la toxicitat
a cadascun dels injectables
inoculats als braços d'aquells
que combreguen amb les
mentides transmeses
en boques d'ofidis.

Germans de cor eixamplat,
que arrisqueu la vida per
tal de defendre- nos dels
éssers perversos i corrugats.

Ja sabeu que hi podeu
comptar amb mi,
encara que no hi tinc la
vostra força ni,
el vostre coneixement,
disposada n'estic, com tots
vosaltres, a preservar
l'existència en aquest planeta.

Doneu-me la mà, com deia
en Papasseït.
Mostreu- me com fer fora d'ací
als assassins de vides,
deixeu- me un vestit de
guerrera i ensenyeu- me
l'ús de les vostres eines.

Abans de morir, hi vull
assabentar- me'n de que
hagi pau, llum i amor en
aquesta esfera celeste.
N'estic al vostre costat...!
Hi sóc la vostra aliada..!




Adela Payá i Prats
             💜


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada