Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 5 de juliol del 2021

ESTIMA TAMBÉ, L'ÀNIMA..!



 




ESTIMA TAMBÉ, L'ÀNIMA..!




Mires amb ulls encegats,
res no pots clissar al
voltant del meu cos.

N'és cert, hi sóc una dona
amb atributs femenins,
que no vull mostrar- te'ls.

No t'enlluernes amb les
formes arrodonides, amb els
gestos ensinistrats,

amb les ungles acolorides
i pestanyes tenyides de
blau cel.

No t'acomboies amb el
vestit que llueixo de grans
flors, estampat, i amb escot

géneros, no hi fiques els
dits al bell mig de la sina ni
em facis pessics a les cuixes.

Acarona la meva ànima
amb guspires adentellades,
traspassa el meu cor amb llavis

de pampallugues, no em parlis
de desfilades de cossos
ni de mans que esgarrapen.

Enganxa't també a la meva ànima
i contempla tot allò que endintre
d'ella inspires, per fer- la refulgir.







Adela Payá i Prats
             🌻


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada