Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 16 de gener del 2021

LA MÚSICA DEL SILENCI..!


 





LA MÚSICA DEL SILENCI..!





M'he desvetllat, atabalada,
pel soroll dels estels,

i em feia aquesta pregunta:

Com seria escoltar
la música del silenci?.

N'hi ha tant de soroll a dintre
del meus somnis !

¿ Com podria emmudir-los ?

La meva ànima sona
com un flabiol i, aleshores
no puc silenciar- la.

La deixe entonar les seves
notes musicals,
esperant que a la fi
es cansi de fer- ne
partitures florals.

Dialoga amb els estellicons,
els hi demana com entonen
les seves melodías,
quin es el rastre que deixen
en rodolar pel Cosmos,
quins tons produeixen
en els seus moviments.

Aleshores, mentre
fantasiejo
entre velles quimeres,
esclato al bell mig dels
platerets,
trontollo a sobre dels
tamborils;
ondulejo entre els
instruments de vent,
carraspejo entre violes,
i violins i mai no em
detinc.

Com poder adormir- me
sense haver d'escoltar
arpegis a tothora.
Com seria escoltar
la música del silenci?.




Adela Payá i Prats
           🥁🎻


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada