Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 20 de febrer del 2022

FERNANDO PESSOA





 



FERNANDO PESSOA

   (1888-1935) 


<LIBRO DEL DESASOSIEGO>

<LLIBRE DEL DESASSOSSEC>



💎“Soy como alguien que busca a ciegas, sin saber dónde ocultaron el objeto que no le dijeron qué es. Jugamos a las escondidas con nadie”. 


⭐ " Hi sóc com algú què escodrinya a cegues, sense assabentar- se'n d'on ocultaren l'objecte que no li varen esmentar que és. Juguem als amagatotis amb ningú."  


💎“A mí, cuando veo un muerto, la muerte me parece una partida. El cadáver me da la impresión de un traje abandonado. Alguien se fue y no necesitó llevar aquel traje único que había vestido”. 


⭐Respecte a mi, quan hi veig un mort, la mort em sembla una partença. El cadàver em fa l'impressió d'un vestit abandonat. Algú se'n va anar i no va necessitar dur aquell vestit únic que havia guarnit. "



💎" En cada gota de lluvia mi errada vida llora en la naturaleza. Hay algo en mi desasosiego en ese gota a gota, en ese llover y llover con que la tristeza del día se descompone inútilmente sobre la tierra." 


⭐ En qualsevol gotim de pluja la meva badada vida ploriqueja en la natura. N'hi ha alguna cosa en el meu desassossec en eixa gota a gota, en eixe ploure i ploure amb el qui la tristesa del jorn es descompon inútilmente a sobre de la terra."  



💎" Pero soy de los que creen que la vida es mitad luz y mitad sombras. No soy pesimista. No me quejo del horror de la vida. Me quejo del horror de la mía. El único hecho importante para mí es el hecho de existir yo y de sufrir yo, y de no poder ni soñarme más allá de sentir que sufro. " 


⭐ Però hi sóc dels qui creuen què la vida n'és meitat llum i meitat obagues. No sóc pessimista. No em queixo de la feredat de la vida. Gemeguejo de l'esfereïment de la meva. L'únic fet important per mi n'és el fet d'existir jo i de sofrir jo, i de no poder ni somiar- me més enllà de sentir que sofreixo. " 




Fernando Pessoa


Pintures: VERGVOKTRE


                            💛💚

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada