Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 4 de setembre del 2022

GUY DE MAUPASSANT






 


GUY DE MAUPASSANT
      (1850-1893)



1.- "Tengo miedo de mí mismo,
tengo miedo del miedo;
pero, ante todo,
tengo miedo de la espantosa
confusión de mi espíritu,
de mi razón, sobre la cual pierdo
el dominio y a la cual enturbia
un miedo opaco y misterioso."



Guy de Maupassant

                    ⭐⭐⭐

1.- ' Tinc por de mi mateix,
tinc por de la por;
però abans de res,
tinc por de la esfereïdora
confusió del meu esperit,
de la meva raó, a sobre de la qual perdo el domini i a la qual enterboleix una temença esmorteïda i misteriosa."


Guy de Maupassant



                            💎💎💎



2.- La angustia y el miedo


"Esta noche he notado a alguién agazapado sobre mí y que, con la boca pegada a la mía, se me bebía la vida entre mis labios. SÍ, la sorbía de mi garganta, como hubiera hecho una sanguijuela."



Guy de Maupassant
              


2.- L' ANGOIXA I LA POR


" Aquesta nit he advertit a algú
agotnat a sobre meu i que, amb la boca acoblada a la meva, se'm xarrupava la vida entre els meus llavis. Sí, la xuclava des de la meva gargamella, com hagués fet una sangonella.'


Guy de Maupassant
               🧚‍♂️


Pintures: 1i 2.-Johann Heinrich Füssli
                 3 i 4.- William Blake





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada