Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 25 d’abril del 2020

LA TERRA I EL SOL AMB  CONJUNCIÓ DIVINA. 

     
                           URMAH




LA TERRA I EL SOL AMB 
CONJUNCIÓ DIVINA.






Avui m'he botat
la normativa.
N'he sortit al carrer
sense guants
ni mascareta. 
Sota un cel de
plom, me n'he begut
els ruixims
d'aigua dolça .
Quin alivi, poder
desentumir el meu
cos, desplegar
les meves ales
arreplegades
i sentir-me com
un humà lliure
de tantes
perversitats.
Arremorada de
goig, he saludat
als germans arbres, 
i, he agraït la
piuladissa dels
ocells.
El meu guardià:
un preciós Gran Felí,
m'acompanya
per tot arreu.
Em diu que no
n'estic a soles,
què m'atreveixi
a confiar en ell.
Què m'alertarà
quan em trobi
en perill.
Ell, de la raça
Urmah, hi és
a recer meu i, 
des d'aleshores,
què el pressenteixo,
tot s'ha omplit
de més vitalitat. 
Avui, he calcigat
la terra,
encara hi puc
alenar,
respiro 

profundament,
m'omplo de 

centelleigs
de llum,
m'expandeixo,
abraço als nens
dels subterrànis,
demano a les forces
del bé, què els
alliberin prompte.
He comprès què
cal espargir el
nostre Amor malgrat
les atrocitats dels
ignorants,
on al seu davant
tanmateix, podem
semblar uns ingenus.
A dintre nostre,
refulgeix un fractal
de les energies
creadores, 

divinitat
en estat pur,
on a qualsevulla
essència vital, la
irradien de més
raigs diamantins.
N'estem illuminant
al nostre planeta,
pesi a qui pesi.
Molts germans
del Cosmos, estan
esparverats,
després d'haver-nos
empresonat
a dintre de gàbies  
electromagnètiques.
Però muntarem
a la quinta dimensió
perquè el Pare-Mare
Primigenis de la
Creació, així ho han
decretat.
Prepareu les maletes,

hi som a un pas
de vibrar amb més
intensitat.
La nova Terra, ens
està esperant a tots
aquells què ens
delectem per imaginar
un món millor
per a tothom.




   
 Adela Payá i Prats
              💜



 




 
  
  
 





 
 


 




  

 
 


   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada