Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 1 d’agost del 2022

EN BENEFICI DE LA NOSTRA DIGNITAT.


 



EN BENEFICI DE LA
NOSTRA DIGNITAT...




Penseu què perquè
em nego a viure a
dintre de les mentides,
hi sóc un ésser negatiu?

No se n'adoneu que
creure amb engalipades
de saures, va en contra
de la mateixa vida.

He intentat ajudar- vos
a vosaltres: la meva
família, però cap de
vosaltres no m'heu
cregut i, a tota pressa
heu fet cua per a
inocular- vos verins
una i altra vegada.

Tots els dies i a tothora
prego per què no us
passi res...
Una existència angoixant,
i no n'estic preparada
per a perdre- vos a ningú.

Amb la pèrdua del vostre
pare, ja vaig sofrir més
del degut. La meva vida
n'és un arreplec de
morts, una impotència
constant.

Ploro a cada passa que
hi faig pels caminois,
i, us he de dir, que aquesta
mena de subsistència
n'és molt cruel i amarga.

Cap ésser viu a la Terra
n'hauria d'existir envoltat
d'aquesta dissort de
terrorisme imposat...

No som brossa, ni conillets
d'experimentació,
doncs, enduem a dintre nostre
l'essència divina.

Un poc de respecte cap
a nosaltres mateixos. Una
mica de dignitat per a tots
els qui hem nascut en
aquest planeta. Més i més
honorabilitat.

Hem de fer fora als
satanistes i luciferins, qui
governen a la nostra
estimada Gaia...Hem de
prendre les regnes, e instaurar
la pau, l'amor i l'harmonia.

Hauríem d'atrevir- nos a ser
valents i rebutjar tot allò
que faci flaire a putrefacció
i a descomposició.

Hem d'alliberar la nostra
geografia d'antenes,
desviar avions que ens
llancin verins, com també
emprar llavors primigènies.

Hem de construir un món
millor per als nostres fills
i nets, on les esperances
hi siguin el nostre detonant.
Si us plau, ompliu- vos de
fortalesa i d'acció.






Adela Payá i Prats
  💪


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada