Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 3 de juny del 2019

AMB TU...!

MARC CHAGALL







AMB TU...!



Amb tu, tot n'és senzill;
la pluja n'és feta de
gotim cristal.lí,
no duu afegiments
de tarquim.


Al teu costat, el Sol
ens enlluerna de rajolins
joganers,
dibuixant-nos
cascavells i, estels als
nostres cossos.



Qualsevulla essència vital,
resplendeix per sí mateixa;
m'hi fas veure centelleigs
de llum a l'entorn dels
éssers vius.


Amb tu, em sento surar
enmig dels espais.
Transmeteixes una mena
d'influx, que mai no n'hi
havia experimentat amb ningú.


Als capvespres, hi véns a recollir- me, amb ulls de semàfors en verd;
ens traslladem a llocs
envitrallats, on em mostres
formes de vida prou diferents
de la Terra, enllà, hi puc percebre
l'enyor d'alguna cosa estranya,
que no comprenc.



Amb tu, tot refulgeix de
diamantí.
En parles amb saviesa i,
compassió;
el teu amor
n'és ple de bondat;
en acaronar el teu rostre,
només hi tinc el fort desig
de fondre'm per tostemps
a racer de la teva ànima.


Amplifiques la meva
consciència fins a límits
inusitats;
em fas arribar
als llindars de la divinitat
i, m'assabento per la teva
influènça,
de que tot n'és sagrat
en aquest planeta.


Sé què des de fa un
temps em vigiles de més
a prop;
escolto el xiuxiueig dels
teus mots, a sovint,
malgrat que tanmateix
no hi puc esclarir el seu
significat.


Morades al Cosmos,
morades a la Terra;
però m'esmentes  què hi
visc a l'entremig,
i, te n'has capficat per
omplir-me de goig a
boqueta de nit.







Adela Payá i Prats
🌷🍁💜🎈🌞🌠💕




  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada