Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 19 de juny del 2019

MERCÈ I ELS MINAIRONS...!









Un contacontes potser una activitat molt engrescadora per a aquests darrers dies de classes.
De vegades més que anar a la piscina o a la platja. Les xiquetes i els xiquets estan cansats, i els i les mestres encara més...

Ahir vaig anar al CEIP Roís de Corella per contar a les xiquetes i xiquets de 3r i 4t la fantàstica història de "Murta i els minairons".

Però aquesta vegada hi havia una sorpresa extra, perquè la vertadera Murta, la protagonista d'aquesta història, estudia en aquest centre.

Jo no ho sabia i ha estat una vertadera sorpresa quan m'ho han dit. Sobretot quan hem acabat i ella ha vingut a veure'ns.

Amb un poc de vergonyeta diria jo. Totes i tots l'hem rebuda amb un gran aplaudiment. Era com si el meu propi personatge s'haguera fet real en aquell instant.
Uns anys més gran i més madura, però amb la mateixa màgia que els minairons li van encomanar.


Mercè Climent i Paià.
        😘😍🦄🐞🐝🏵🥀🍀

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada