Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 14 de juny del 2019

NO HI HA LLUM...!

Pierre Subleyras (1699-1749)





NO HI HA LLUM...!


A la casa no n'hi ha llum.
l'han llevada;
és de nit i no hi puc
fer- me el sopar.
Cerco ciris per tot arreu,
i, enllumeno les alcoves
amb candeles.


Hi fa una mica de por,
les ombres s'hi passegen
amb tota la descaradura del món.


Són obagues blanques i, un
home nu, les travessa
sense cap temença.

Potser hi sóc en la llar
d'un veí i, no en la meva;
n'he pujat les escales
a fosc.


M'abraça i, em besa
li dic què s'ha enganyat
de dona i, en comptes
d'obrir el portó de casa
m'he ficat on no devia.


Empentades per ací,
grapejades per enllà;
romanc al llit amb un
desconegut, que em
murmura un nom que
no em pertany.


A la casa no hi ha llum,
i, alguns fan de les seves.
Abillada amb camisola
roja què no n'és la meva,
segueixo cercant on
m'hi hostatjo.


Adela Payá i Prats
😍😊😉😤😓🤤🙃

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada