Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 25 de juliol del 2019

FETIXISME...!







FETIXISME...!


Fetixiste dels peus.
A la sabateria em fas
provar-me'n un munt
de sandàlies amb tot
tipus d'abillaments.

Cintes amb pedreries,
llaçades multicolors,
sivelles platejades
i, daurades,
cadenats de perles
enjoiellant els turmells.


Tot agenollat al meu
davant, has agafat
un esmalt d'ungles
de color vermellò,
i, m'has envernissat
cadascuna de les
meves ungles.


Amb la teva llengüa
emprada com pinzell,
n'has xuclat un rere l'altre,
tots els meus dits
dels peus, i ara mateix,
t'encabotes en unes
botes calades d'estiu
què hi arribin fins les
cuixes.

Manotades per tot
arreu, empremtes per
tot el meu cos i,
uns llambrots
tatuant-me de carmí
per tota la meva còrpora.

Fetixista dels peus.
Has iniciat el llenç
per la part més terrenal;
entre els panxells
de les meves cames, n'has
enganxat brides de cuir,
què prems cada vegada
què em resisteixo
a dir-te que deixis de
llepar-me'n els escarpins.









Adela Payá i Prats
💅👀👁👅👄👣💋




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada