Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 17 de juliol del 2019

SOMNIO EN BLAU...!





SON SERRA DE MARINA 
(MALLORCA) 



SOMNIO EN BLAU...!


Vine a per mi
germà d'aigua.
Em vas deixar
traspassar
les portalades
aigualides
i, a la Terra
em vaig trobar-hi.
En vàreu fer uns
enagos bruns
a to amb aquest
planeta preciós.
Penso què ja he
acomplit el què
n'havia d'enllestir.
Vine a per mi
germà d'aigua.
En tinc penjades
del sostre,
les nostres cargoles
de mar,
què de tant en tant,
entonen melodies
d'onades atrotinades.
Els dofins em parlen,
les meduses m'agafen
de la mà i, un polp
entremaliat, m'escup
tinta negra.
Vull muntar-me al
carrusel dels cavallets
de mar, viatjar pel
meu planeta d'aigua
i, fer-ne memòria
dels meus familiars
Estel.lars.
Somnio amb el color
blau; amb pells
relliscoses; amb les
grutes cristal.lines
fetes de quarsos;
i,amb un amor magistral
entre les criatures,
què no n'he tornat a
descobrir.
Vine a per mi
germà d'aigua.
Ja hi fa temps
què t'espero.
Obri el tap del flascó
i, llança'm als oceans
dels qui formo part.  
Treu-me d'ací,
hi vull marxar.
Jo, no sé com fer- ho.




Adela Payá i Prats
💙💦💍👗🐋🐳🏊🏼‍♂️

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada