Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 12 de juny del 2021

RABINDRANATH TAGORE



 





RABINDRANATH TAGORE

         (1861-1941)



1.- " He perdut la meva goteta de rosada..! li diu la flor al cel de matinada, que ha perdut tots els seus estels." 


¡He perdido mi gotita de rocío!, dice la flor al cielo del amanecer, que ha perdido todas sus estrellas.



(Rabindranath Tagore) 


    

                          ⭐⭐⭐



2.- " Els estels no tenen por a manifestar- se'n com cuques de llum" 


" Las estrellas no tienen miedo a aparecer como luciérnagas."


Rabindranath Tagore




                        ⭐⭐⭐



3.- " Si vols apaga la teva llum, jo m'assabentaré de la teva fosquedat i l'estimaré. " 


" Si quieres apaga tu luz, yo descubriré tu oscuridad y la amaré."





Rabindranath Tagore



                         ⭐⭐⭐



4.- " Tu no veus el qui ets, sinó la teva obaga." 


" Tú no ves lo que eres, sino tu sombra"



Rabindranath Tagore



                        ⭐⭐⭐ 


5.- " Què petitona n'ets bri d'herba. Sí,però tinc tota la Terra als meus peus." 


Qué pequeña eres brizna de hierba. Sí, pero tengo toda la Tierra a mis pies.



Rabindranath Tagore


                💜


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada