Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 5 de març del 2019

UNA ESPELMA PER ENCENDRE....! 

PINTOR: FABIAN PÉREZ



UNA ESPELMA PER ENCENDRE....! 



Mentre tothom hi mira
el canvi de les cromacitats
a les aigües marines,
Jo, hi puc contemplar
la posta de Sol,
als teus ulls, què se n'han anat obscurint- se,
de mica en mica.


Un halo de tristesa
al teu esguard,
em desperta somnis
adormits, a sobre
de les teves cuixes
colrades.


N'ets un home bell i,
fornit, on a recer teu,
n'és impossible no sentir-se protegida, cobejada.
Una única mà teva,
cobreix tot el meu rostre.


L'energia què del teu cos
s'hi desprèn, magnetitza
la meva ànima solitària
i, em dol, dir-te adéu,
en aquest instant dolç i,
de safrà, que tant
em costarà per oblidar.



El tranccurs dels dies,
em fan sabedora de no
acostumar-me,
per tal, de ser-ne estimada.



Et dic adéu, amb enyor
i, melangia, perquè tostemps
la meva ànima,
s'encalma en clissar-me
al bell mig, dels teus
dos braços, cargolant-s'hi
a redós, de la meva cintura.


M'acomiado de tu
amb un cor reblert de passió,
    què al no poder-ne ser  espurnejada, hi farà esclats
 d'un moment a l'altre.


Hi duc tant d'amor comprimit,
a penes, no expressat,
ni esculpit, què el palpís dels
   dits hi cerquen arrelar- se'n
    rabiosament, a la terra bruna.    




Adela Payá i Prats
     💑💜☘🤗         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada