Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 9 de març del 2019

UNA MENTIDA...!









UNA MENTIDA...!

Pensava què un jorn qualsevol
et baixaries de la teva somera i, ataüllaries el món tal qual és.


Per sí es donés el cas,
que marxessis de la Terra,
camí dels estels,
vull preguntar-te una cosa:

Per què em vas mentir tant?
Per què em vas fer creure què m'estimaves?
Per què em vas fer il.lusionar
amb el què no n'era cert...?


Saps que et volia de veritat,
que confiava amb tu,
que creia profundament amb tu, aleshores, per què aquest maltractament?


Per què aquesta covardia
teva, per no afrontar les coses
amb sinceritats?
M'has fet patir molt,
m'has trencat el cor de
mil formes diferents,
sempre al darrere de les dones,
com una cosa malaltissa,
amb una gran incapacitat per estimar-ne a cap ni una.   


Sí te'n vas, camí dels estels,
vull que sàpigues què et vaig estimar de veritat i,
que mai no n' hagués imaginat
què m'enganyaries amb tantes mullers.
Tanmateix, imaginava
que tu també em volies.


Malgrat tantes sofrences,
et desitjo que et curis
prompte
i, que no et moris.


Hem de parlar cara a cara.
Almenys deixar-ne signat entre
tots dos plegats,
un pacte d'amics i,
no pas d'enemics,
com fins ara



Adela Payá i Prats
   😍😘🍭🥂🎈🐦🦋.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada