Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 23 de maig del 2020

TIGER..!






TIGER..!



Vertiginós, aquest
gambirol entre
dues serralades,
amb cames ben
eixancades. 

D'un bot immens
recorro multitud
de geografies als
planetes de la nostra
galàxia.

<Tiger>

un amic de l'espai
em vigila de prop
i, de lluny ;
rugeix,
per a donar-me'n
a entendre que
poster n'he trespassat
els límits.  
 
Tobogans d'estels,
amb un vertígen
a la gola, 
en lliscar per les
barrancades
al bell mig de les
impressionants
nebuloses.

Corriols llumeners
amb colors
magistrals;
la muntanya russa
de cotxes metal.litzats
recorre els espais
siderals.

Aquesta mort
momentània,
em retorna
als meus origens.

M'hi vull quedar ací
enmig dels estellicons
surant tot d'un plegat
als braços de
l'eternitat.

< Tiger>

és amb mi,
m'ha permès somniar
mentre, ell, lluita
contra un gavadal
de llangardaixos.

En finalitzar aquest
combat, s'arraulirem
sota els cirerers,
em diu que vol
assaborir aquests
fruits de la mare Terra.
 
Quan tot s'acabi
i, el nostre planeta
s'esdevingui un lloc
de bondats i de
dolceses, marxaré
amb ell, a gratcient,
què tots els qui
restin al planeta,
hi siguin ben cuidats
per tostemps. 
 
  
Aleshores, amb un

ample somriure, 
m'acomiadaré dels
meus éssers volguts.


  



Adela Payá i Prats
             🌎



  


             








  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada