Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 8 de març del 2021

A DINTRE DELS SOMNIS..!


 

Artista :

WENDY MOULD.





A DINTRE DELS SOMNIS..!





Em vas venir a buscar
al carrer dels somnis,
i a la meva vora et vas
asseure tot pensatiu.

A les teves mans enduies
aquell teuladí, que durant
un temps el vam cuidar
amb tant d'esment.

Flairaves a nards i
gesmil i encara que et
volia abraçar, entre
tots dos, s'hi va interposar
un cistell ple de cireres.

Menjàvem i ploràvem
perquè res no enteníem.
No recordaves gairebé
cap fet de la teva vida
a la Terra.

Relata'm una historia
nostra, de quan n'érem junts,
em suplicaves ferventment.

I cada nit em transformava
en uns llavis en moviment,
per això em
llucava de color roig als
somnieigs;
tu, semblaves una mena
de vaixell, explorant
cadascuna de les rieres.

Em vas venir a buscar
al carrer dels somnis,
on tots dos alhora
pinzellàvem la gleva
de llavors multicolors.

Hi vam sotjar Sols
de tres colors.
Al crepuscle matutí i al
crepuscle vespertí
s'ajaçàvem a sobre
de la gespa,
omplint-nos d'un
caramull d'espurnes.

Aleshores, t'invisibilitzares
mentre de sobte
tornava al món de les
suposades realitats..

En descloure els ulls
tu, ja no hi eres,
no obstant això,a la barana
del finestral, un aucell
amb la seva piuladissa
m'acaronava l'ànima
d'alegrances..




Adela Payá i Prats
              🐤

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada