Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 29 de gener del 2016

LA MEVA LLUM...


" La Nostra Llum ens lliga als estels"




LA MEVA LLUM



La meva llum
mai et farà cap mal,
perquè neix
de l’amor que n’he sentit
per tu.


Aquesta guspira, a recer
teu, tots els dies, t’hi
acompanya i, els teus
viaranys enlluerna
per a que no t’hi quedis
tot enclavat als esvorancs.


La meva llum,
mai et farà cap mal,
perquè malgrat
les nostres diferències,
les nostres controvèrsies,
els nostres enfrontaments,
les nostres paraules punyents,
mai ha deixat d’enllumenar-te..


T'he esperat durant molt
de temps, però a la fi
m'hi vaig adonar que
tot n’havia segut un esclat
de bombolles liquades,
sense l’ímpetu de la
seva sortida en expansió.

Una representació
per part teva, ornamentada
de moltes borumballes,
embalsamant els espais
d’encenalls grisencs.

I, encara així,
te n’he perdonat totes
les teves mentides,
totes les teves falses esperances,
i, aquells somnis de sedalines,
que romanien tostemps adormits
als ous de les voliaines..





Adela Payá i Prats

                                 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada