Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 28 de desembre del 2018

DE LLOR I DE LLUM...! 





DE LLOR I DE LLUM...! 

Em ric com un cuc fins
a cargolar- me;
hi bec a glopades de vi
i de champany,
fins a perdre el cap.
Et miro de reüll i
em retornes els meus ulls decolorats,
em treus la llengüa
com ho fan els nens
petitons, mentre una
arracada des d'una orella
s'hi cau a dintre
d'una copa de ron.

Ballo amb faldilla de
volants, al compàs d'un tango d'Àstor Piazolla,
mentre una mà trontolladissa
em formigeja les cuixes
a poc a poc;
en adonar-me una agulla
de rellotge em fa cantussejar
els segons, els minuts i les hores.

Em ric i sospirejo com fulla
tremolosa,
pendulada pels panteixos d'un mascle dansarí;
omplo els meus llavis de licor,
i, et cobreixo de besades anisades.

A l'angle d'un passadís, a les fosques, ens hem despullat
a cegues,
i, els nostres cossos els hem
enroscat entre abraçades i,
carícies tendrívoles.

Una tirallonga de paraules
dolces ens han conduït a estiregassar cordills que han fet dringar cascavells i picarols.

Ens hem estimat de cos i
hem assolit ser-hi a les comportes de les querences.
Demà potser ens mirarem amb ullades avergonyides però desitjant de nou acaronar- nos tan tendrament.       


Adela Payá i Prats
🦋🥀😘🍁🍂       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada