Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 22 de desembre del 2018

VAGABUNDEJANT...! 








🌲🌱♥️🐦🐧🐞🌷




VAGABUNDEJANT...!



Hi duc saba a dintre de les venes i de les artèries;
el meu cor n'és un tamboret amb repiqueteigs de joies.

A mesura que hi passin els anys, em surten més arrels vers la Terra i més enfilalls envers els firmaments.


Sóc emplenada de llum solar i, de pedretes d'esmaragdes;
d'alè amb essències de pi i,
d'ombra d'auledes.

El meu consol, avui, escoltar-ne
els refilets dels aucells al meu pas,
i, sentir-ne l'escalfor dels rajolins daurats per sobre del meu cos.


Esquitxar d'ullades tanta formosor em té corpresa;
albiro copsades d'arbredes
que deliren per arrapar-se'n
a les hopalandes celestials,
on a tota mi, em fa vibrar de
tremolors, entre les convulsionades aigües embravides.


Agafada de mans auriques
travesso ponts i túnels,
senderols i vessants;
cada vegada, hi estic més a dalt, des d'on puc  clissar les serres de l'ull del Moro, la serreta, la serra de la Foradà,
la serra d'Ador, el Benicadell, i el Moncabrer.

Em sento immensament feliç, la Mare Natura, em guareix, en té cura de mi, em protegeix, em fa de pare i de mare al mateix temps.



Gràcies...!


 Adela Payá i Prats
                 ♥️🌲🌱🌾🥀🦋🐦              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada