Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 30 de desembre del 2018

PÚDING DE POMA...!








PÚDING DE POMA...!


El meu regal d'avui
un púding de poma
per a vosaltres:
la meva família. 

L'he coronat amb
cireres i fulles
d'herba-sana,
aromatitzat amb
canyella

La vostra companyia
la meva joia, i ja Mireia,
comença a dintre
de la teva panxeta, Joana,
a acostumar- se a les
vibracions de veu
de la seva àvia.

El meu regal d'avui
un púding de poma:
un poema escrit amb
delícies de llet,
fragàncies de llima,
trossets de pa,
fruita saborosa
i, ous daurats.  

El meu vers final una
abraçada ben grossa per a
cadascun dels meus fills,
mentre una obaga
emmudida,
s'hi passeja lentament,
d'una banda a l'altra
del passadís.

Tots alhora li hem dit:
què hi vols tastar- lo...?    



Adela Payá i Prats
🎂🍰🍾🥂🍨    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada