Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 30 de juny del 2020

SECRETS DEL BLAU...!





SECRETS DEL
BLAU...!





M'has dibuixat
al sostre de la
cambra
una mà blava
amb tres dits,
al compàs dels
refilets d'uns ocells
repantigats.

A l'àmpit del finestró,
a punta de dia,
s'arrengleren d'un
en un. Cantussegen
de seguit.

Enigmàtica criatura,
no m'has deixat
dormir en tota
la nit..!

M'estiregasses
els cabells quan
n'estic entrant al
llindar dels somnis.
En posar- te
al davant de la ràdio
deixo d'escoltar
la música clàssica.

Per què xiuxiueges
sense que cap
paraula no s'hi pugui
comprendre?
  
N'estic esgotada
de dormisquejar
malament,
de fer els ulls
grossos sense
poder relaxar-me'n.
 
L'alcova on dormo
sembla un vaixell
que t'invita a navegar
per qualsevol
oceà, amb monstres
marins inclosos.

Abraçada a una balena
m'he desvetllat,
i a primer cop d'ull
feia l'impressió 
que n'era a l'interior
d'una peixera.
 
Tot n'era blau,
immensament
blau.  
Els somniegs
d'atzurita han vingut
a desvetllar-me'n els
seus secrets més
íntims. 


  




Adela Payá i Prats
            💧
   

  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada