Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 17 de juny del 2020

UNA DEMANDA...!









UNA DEMANDA...!




Bona Nit, estimat.
On t'hi trobes,
dormiu?
O passeu el temps
ben actius? 

La nostra nena gran
torna a estar malalta,   
proves i més proves,
s'ha passat més de
mitja vida prenent
píndoles.

Els metges no ho
tenen clar amb Ella, 
em pregunto per què
hem de patir tant,
per què no tenim dret
a ser una mica feliços.
Per què ens persegueix
aquest fat ombrívol.

No sé sí en podràs
fer alguna cosa, però
estaria bé què ens
llancessis alguns
raigs guaridors;
o boletes de colors
que a frec d'elles
tot es transformessi
en salut.

La tristesa no em
deixa viure, no s'hi
pot ser joiós quan
a recer teu, n'hi ha   
tanta angúnia, tanta
desesperança,
tants vels negres
volent-te llaçar.

Les bruixes de la
nit em canten,
em relaten contes
antics,
i, quan m'adormo
entre coixins mullats,
apareixes tu,
per a dir-me que
aguanti, què sigui
forta, però ja em
canso de ser forta
perquè el més 

semblant a mi en 
aquests moments
n'és una font
amb quatre brocs
rajant dolls d'aigua.


Bona Nit, estimat.
siguis feliç,
sí tens alguna 
influència, demana-li'n
als Germans sanadors
què exerceixin algun
encanteri per la nostra
preciosa nina.

Petonets des de la
Terra...!
Fins aviat.





Adela Payá i Prats
             😘



 





 
 

.
 




  
   
      
   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada