Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 22 de novembre del 2021

ANTONIO MACHADO






 



ANTONIO MACHADO

     (1875-1939)



"Mai no vaig empaitar la glòria

ni deixar en la memòria

dels hòmens la meva cançó;

jo m'estimo els mons subtils,

ingràvids i gentils

com bombolles de sabó.

M'agrada veure'ls acolorir- se'n

de Sol i grana, voleiar

sota el cel blau, trontollar

sobtadament i esberlar- se'n."





Antonio Machado

libro Proverbios y cantares



                          💎💎💎


"Nunca perseguí la gloria 

ni dejar en la memoria 

de los hombres mi canción; 

yo amo los mundos sutiles, 

ingrávidos y gentiles 

como pompas de jabón. 

Me gusta verlos pintarse 

de sol y grana, volar

bajo el cielo azul, temblar 

súbitamente y quebrarse.“ 






Antonio Machado, 

libro Proverbios y cantares




Pinturas: Ronald Campanoca

                      (1981)

                     




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada