Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 13 de novembre del 2021

EMILY DICKINSON







 



EMILY DICKINSON
  (1830-1886)





<L'ANELL>




Al meu dit n'hi havia un anell.
L'oreig al bell mig dels arbres vagava.
El día era blau, càlid i bell.
I m'hi vaig adormir a sobre de la delicada gespa.

Al desvetllar- me ataüllí esparverada la meva àuria mà enmig del vespre esclarit.
L'anell ja no hi era al meu dit.
Quant posseeixo ara en aquest món n'és un record de cromacitat daurada.




Emily Dickinson




<LA SORTIJA>



En mi dedo tenía una sortija.
La brisa entre los árboles erraba.
El día estaba azul, cálido y bello.
Y me dormí sobre la yerba fina.

Al despertar miré sobresaltada
mi mano pura entre la tarde clara.
La sortija entre mi dedo ya no estaba.
Cuanto poseo ahora en este mundo es un recuerdo de color dorado.




Emily Dickinson

           💫

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada