Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dissabte, 24 d’octubre del 2020

ESDEVENIMENTS ESTRANYS..! 


 




ESDEVENIMENTS
ESTRANYS..!





Dins d'una gota
de pluja hi vaig poder
albirar el teu rostre.
En estavellar-te
contra un rocam,  
milers de parotets
s'enfugien d'ales
cristal.lines. 

A sobre d'una glauca
fulla, hi vas inscriure
mots aigualits.
Me n'adverties dels perills
contra els què no
podia fer- ne gairebé res.

A la balconada em
deixes burilles de
tabac ros, estacades
al terra dels cossiols:
vols matar- me les
plantes?  
Desconec les intencions
què semblin més bé
roïnes què no pas
benèvoles.

Qui ets?
Quina cosa és la què
vols?

Em deixes senyals per
tota la casa i encara
romanc perplexa de
tot açò que no comprenc.

Ahir a la nit, un quadre
s'hi va despenjar a soles
esclafant- s'hi contra
el sòl. Els llums de la
casa parpellejaven de
seguit.

Siguis qui siguis
vull que marxis,
no te n'he donat permís
per a que quebrantis
la meva existència.

Als bassiols del
carrer, després de la
tempesta, una figura
inusual s'hi reflectia
a dintre d'ells. 

Des d'aleshores, que
me'n fujo de les aigües i
dels miralls.
Com tampoc no em
delecto per ataüllar
els teus miratges de
recreció artificial.   





Adela Payá i Prats
            🌻
 
 
      
     
  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada