Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 11 d’octubre del 2017

ENTRE NÚVOLS...




                                                                            
                           

ENTRE NÚVOLS...


He travessat els primers enfilats
que en separaven de la mateixa
existència, ...És cert, em trobo
fent passets d’un lloc a un altre.

Entre tuls endolats i, besades blaves
recorro camins emplenats d’incerteses;
de la vida a la no vida;
dels somriures, als plors;
de la joia a les tristeses;
n’estic força esgotada de les feixugueses;
la meva ànima, davalla i puja,
com sí fos una pilota, fent bots
des de la terra al cel... i, des del cel
a la terra...

Només, avui, vull un espai obert
per a estar-me’n amb la Natura,
mirar el firmament de tant en tant,
enllumenar-me d’espurnes daurades
i, a la nit, poder adormir-me a recer
d’una lluna gairebé emplenada,
contar estels com es conten borreguets,
i, somniar a ple aire.


Em manquen les forces per a continuar
veient tanta fúria deslligada,
tant d’odi arrecerat en cors que no
deixen als altres expressar el que hi senten.

Tantes llibertats amenaçades pels garrots
i els <viva Espanya>.

Em pregunto on estem i, sí encara hi som
arran de les feres que volen rabiosament
mossegar-nos sense detenir-se’n fins
a llevar-nos del mig.

Abraça’m amic, ben fort, no vull
defallir en un món en el què encara
n’hi ha tantes coses per defensar-ne.






Adela Payá i Prats
                                                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada