Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 25 d’octubre del 2017

RECUPERARÉ ELS MEUS DONS...




ALFRED AGACHE
 ( 1843-1915) " La Maga "


                          


RECUPERARÉ ELS
MEUS DONS...!



Vull que s’acabi ja,
estic esgotada, ja n’hi ha prou.


Potser hem aterrat a sobre d’aquest planeta per a contemplar tantes bestieses tots els jorns.


El mal, el desconeixia, 

fins que unes criatures de llautó,
vingudes vés a saber d’on
me’l varen mostrar sense folgança.


Però ja n’estic ben enfartida,
el got n’és ben ple.

On estic vivint, quan aquests cruels
volen cada jorn botinflar-me’n
de tantes malvestats.


Havia de néixer per a entrellucar
com uns éssers pertorbats
et fan titil·lar a sobre de la corda
fluixa, per a omplir-se’n els seus
budells d’adrenalina per tal de
veure’t caure.


Per això n"he nascut, per a ser-ne el nodriment i, l’experiment
d’uns <ens> enfollits,...Doncs
tot per mi, n’és ben malaltís.


Hauré de marxar per a reclamar
els meus poders i, aleshores, tal vegada hi pugui fer alguna cosa per la meva estimada Gaia.




El que no desitjo és aquest sentiment d’impotència i, sotjar a cada passa, monstruositats del moment.



Vull que s’acabi ja....Recuperaré
tot el que m’haveu furtat i, és clar, penso combatre a tots
aquells insensats
què de la terra n’haveu fet un
femer.







Adela Payá i Prats




   

                          


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada