Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 11 d’octubre del 2017

LLETANIA DE PRECS...





                           

LLETANIA DE PRECS...


Fes-me un lloc a recer teu,
necessito el teu consol,
no trobo l’harmonia per
a viure en pau i, encalmada.

Naixem, potser, amb cos
de llum i, al llarg del temps
quedem emboirats, entenebrits;
les nostres lluminàries
ens les han furtades, fins a restar
ben ensopits.

Murmura’m paraules tendres
i, dolços vocables d’amor,
què a la meva vida hi facin
inaugurar corriols per endevinar.

Com hauré d’espolsar-me aquesta
tristor què em corca l’ànima,
què m’ennuvola el cor més enllà
de tot el que imaginava.

Un seient per a pensar, per a
descobrir on s’hi troba el millor
per a tothom;
un sòl colrat de gespa, on en mirar
per sobre de l’èter, nous mots
apareguin amb tinta de núvols.

Fes-me un lloc a recer teu,
cobreix-me de centelleigs
i, deixa’m que recolze el meu cap
a sobre del teu muscle;
avui, no vull estar-me’n a soles.

N’estic esgotada de vessar
llagrimons i, ja no em delecto
per viure embriagada i, mullada
per les tristors acumulades.

Apropa’m aquella tovallola
per poder eixugar-me’n els
plors....I acompanya’m a veure
com surt la Lluna des d’aquella
petita serralada tan esponerosa.




Adela Payá i Prats




                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada