Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 24 d’agost del 2020

LA FIGUERA





LA FIGUERA..!


La Figuera que vaig
veure créixer
des que era ben
menuda.

N'és emplenada de

fruits que maduren
a poc a poc.

Molts matins,

asseguda en una
de les seves branques
fugia dels aldarulls
què no volia 
escoltar-ne.

Els ocells en feien

companyia, mentre
algú em cercava
amb intencions
maldestres.

Menjava figues

sense detenir- me
què em donàvem
la força per a
emplomallar- me
d'ales.

Desapareguda durant

hores, ningú mai
no en va saber
descobrir el
meu amagatall. 

Els arbres, els

meus amics mé
leals i fidels. 




Adela Payá i Prats 
           🌳

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada