Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 3 de maig del 2021

CONSELLS PER TU..!


 







CONSELLS PER TU..!




Ací m'estic sens tu,
al qui tant vaig estimar
i cuidar.
I ara feta un nus,
trencada per la meitat.
Cerco les teves mans,
el teu consol, que no
hi són.
L'excés d'humitat no
em deixa caminar,
n'és com si un bec
d'alguna bestiola
m'espicassara de seguit.
Romanc al llit, escolto
música clàssica que
amanseix la meva
ànima.
Em pregunto quan el
Sol voldrà lluir de
ple, durant un día.
Quins anys tenebrosos,
quants paranys a les
vides de tothom.
La meva tristesa s'ha
transformat en una
flor cristal.lina, què
ploriqueja pètals marcits,
què es renova d'uns
altres novells, per a
continuar en aquest
vessament de la pena.
Sí almenys pogués
escoltar les teves paraules,
però no hi són,
el que persisteix n'és un record
cada vegada més dissipat.
De compassió, ni un xic,
ens demanen el que cap
ésser suposadament espiritual,
no en farà per ningú dels humans
ací a la Terra.
Sofriment, malaltia,
exterminació de la vida al
planeta, i encara anhelen
que agraïm aquest genocidi
amb la inoculació de vés
a saber què.
No n'hi ha cabuda per a més
patiment,
massa dolences...!
Ací m'estic sens tu,
en contra de la meva
voluntat...Cap respecte
pel que sentim.
Sembla el pati de les
tortures...Un dit assenyala
i s'escull a qualsevol.
I a tot açó li diuen amor...?
A l'amor l'han vacunat
per a que creï anticossos
contra ell mateix,
a hores d'ara s'ha convertit
en por i més por.
Ací m'estic sens tu,
has fet bé de marxar
de dintre d'aquest infern.
Almenys no veuràs en
que s'ha trasmudat
l'existència aquí a la Terra.
Gaudeix on t'estiguis i
no tornis a néixer en aquest lloc
de moment, fins que les
coses hi vagin a millor.
Uns llambrots ben grossos
bramen una i altra vegada.
Ens volen arran del sòl,
però malgrat el disgust
us invito a lluitar en favor
de la Humanitat: AMUNT









Adela Payá i Prats
             💚

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada