Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 2 de maig del 2021

Konstantinos Kavafis : Candeles



 



Konstantinos Kavafis
    ( 1863-1933 )





<CANDELES>




Els dies del futur s’estan al davant nostre com una fila de candeles enceses—
candeletes d’or, càlides i vives.

Els dies que han passat queden enrera,
dolorosa línia de candeles gastades;
les més acostades encara fan fum,
fredes candeles, foses i corbades.

No les vull pas veure; el seu aspecte m’entristeix,
I m’entristeix de recordar la seva llum primera.
Al meu davant, miro les meves candeles enceses.

No em vull pas girar, per no veure, i tremolar,
que de pressa que creix la línia fosca,
que de pressa que augmenten les candeles gastades.




Konstantinos Kavafis

                       💜

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada