Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 6 de maig del 2021

MÀRIUS TORRES: En el Silenci Obscur



 




MÀRIUS TORRES
   (1910-1942)



<En el silenci obscur…>



“La musique souvent me prend comme une mer!”
Baudelaire




En el silenci obscur d'unes parpelles closes que tanca l'Univers en el meu esperit, la música s'enlaira. -Talment, en l'alta nit, puja fins als estels el perfum de les roses.- 

Ella, divina música!, en el meu cor petit fa cabre l'infinit, trencades les rescloses, i se m'emporta lluny dels Nombres i les Coses, més enllà del desig, quasi fins a l'oblit. 

Com les algues que avancen en el pit de les ones entre el bleix de les aigües rítmiques i pregones, 
jo vaig música endins, voluptuosament. 

I mentre el món es perd, adormit a la platja, jo somnio -perdut en l'estreta salvatge dels llavis de l'escuma i dels braços del vent. 




Màrius Torres
Pintura: Marc Chagall
      (1887-1985)


                  💙






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada