Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 29 d’octubre del 2019

QUINA COSA VOLS..?





Christian schloe
" El paseo entre flores "






QUINA COSA VOLS..?




Entre flors i tasses
reblides de xocolata
amb xurros
t'he tornat a veure.

N'ets com un quadre
què a poc a poc
va apropant-s'hi
a la meva vida. 

Del blau cel dels
teus ulls em duus
a un paratge reblert
de silencis cèlics.
Dels teus cabells
rulls i, blonds
em transportes
als camps de blatmorats
i, encara que et fas
el despistat, t'has
atrevit a seguir-me
fins on visc.


Els cristalls de la
porta, al llindar
del rebedor
t'han delatat. La teva
figura, els vitralls
l'han dibuixada.


Un jorn arribarà
i, serà quan és trobem
cara a cara,
aleshores, n'hauràs de
dir-me quina cosa
és la que empaites, 
sí ja saps què hi vas
acompanyat a la vida.


Entre flors i tasses
reblides de xocolata
amb xurros
t'he tornat a veure.
    

El teu esguard n'és
com una daga al bell mig
del meu cor, bategant
al seu compàs.


Quina cosa és la que
tu persegueixes?  
Per què em mires amb
tanta profunditat? 
No et faré de model
als teus llenços,
no em cerquis més.


I, sí l'atzar ens vol
pinzellar en una mateixa
clapa a sobre d'un
paisatge cromatitzat
de verds i, d'ocres,  
et diré que no hi
potser això.



No em busquis més...!
Hi vas acompanyat...!
  




Adela Payá i Prats
           🍂🍁

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada