Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 19 de febrer del 2020

L'AMANT AUCELL...!





MARC CHAGALL




L'AMANT AUCELL...!




M'omplo els
ulls de la teva
llum, estimat
astre Solar.

Amb ella vesteixo
els esblaimats
verds hivernals.

Els escalfo i els
ajudo a créixer.

Una veu cantívola
d'ocellet humà,
em piula solfejades
de càlides notes
musicals.

Aquesta fragilitat
del meu cor
fent sonar cordes
d'arpa, em nubla
els ulls de brillants.

A la Mare Terra
li vull oferir el
meu amor
incondicional.
Agrair-li el seu
seient a sobre d'ella
i cantar- li'n
les estrofes
més boniques.

Malgrat les penúries,
els esglais, 

les escomeses sobtades,
n'estic eternament
complaguda
pel bell acolliment,
per les lliçons apreses
i, també per tot allò
què tanmateix, encara
no hi puc comprendre.

Asseguda al feixut
brancam, entono
cançons de vols
assuaujats, on viatjo
emplomallada de blaus.

Ell, hi vol ensenyar-me'n
quantes classes de cels
existeixen.

Anem d'ací per allà
enclotant els firmaments
i en cada forat,
en fem nierols
de riallades,
amb aldarulls de
platerets i, de baquetes

percudint els triangels
de metall.







Adela Payá i Prats
             🎼  

 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada