Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 7 de gener del 2019

DE PASSEIG AMB L'ASTRE SOL..

♥️💕💜🌻🌵🌺👣🍄






💜💕♥️👅👣👀💋






DE PASSEIG
AMB L'ASTRE SOL...!


Estimat astre Sol
gràcies per fer-me
companyia,
camí de l'hospital.

Lluïes tan formós i
esplendorós...!

Entre els branquillons
dels arbres per on t'hi
abocaves,
donaves vida a qualsevulla
criatura.

Les meves galtes has acolorit
de vermellons,
de tan empal.lidides que hi eren
al matí, desllustraven
qualsevol andromina.

Estimat astre Sol
gràcies per ser-hi arran meu,
et trobava molt a faltar
després d'uns dies grisencs, aleshores, recobert de
dalmàtiques gebrades
te n'havies abillat entre caramulls de perles.

Hem jugat al joc de les llums
i, de les ombres on, de negre,
ben fosca, me n'havies dibuixat
a sobre del sòl.

Gràcies per enllumenar
els meus pensaments i,
per enlluernar els meus sentiments.
Eternament agraïda,
per ajudar-me a transformar els acoraments en delectances,
i,les tristeses en alegrances.

Ets el meu millor amic...!
benvolgut astre solar. 


Adela Payá i Prats
😊💕💜🌻🌺      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada