Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 4 de gener del 2019

TU NO HI ETS LA MEVA FELICITAT...!




TU NO HI ETS
LA MEVA FELICITAT...!


D'una arpada
em vas arrencar
cadascuna de les il.lusions creixents;
on de sobte, el meu cor,
hi va restar eixorc.

Vaig aspergir els conreus
de l'ànima amb llavors
d'oblits i em vaig excel.lir
de la meva  bona sort
en adonar-me que
n'hi ha de criatures amb les
quals, res no hi pots compartir-ne.


Em pregunto quina lliçó
n'havia d'aprendre arran d'un
home que en feia befa de les estimes, i què a més a més, considerava les dones
com trofeus de cacera

D'una sacsejada em vas llançar
per les barrancades,
començaves a ataüllar-me
com un impediment
per a les teves noves conquestes.

 El que ignorava n'era la meva puixança per a sortir-me'n dels enrenous, aleshores, comprenguí que n'hi ha de tot en aquest planeta que anomenem Terra:
n'hi ha la bona gent i, els aliats dels fardatxos.


A racer meu, no anidaran
els ous covats pels animals
de sang freda, sí el seu propòsit
n'és instaurar un món reblit de malifetes.

Amb tu en particular, em vaig fer sabedora  de totes les  teves martingales, ardits i, tripijocs;
és clar, que no hi som compatibles, per tant, n'haurem de xafigar per senderols contraris.


De la meva pena del passat,
he alçat una formosa acròpoli amb jardins penjants, on refulgeixen flors i, arbredes de moltes varietats.

Hi sóc feliç sense tu....! .

Adela Payá i Prats
 💕🍂🍃🌻☘🌵🌴     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada