Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 25 de febrer del 2019

UN ETERN INSTANT...! 


AUGUSTE RODIN



UN ETERN INSTANT...! 


Arrapadisses
mans absentades,
 llagotegen
 al voltant del meu cos
 penombrat.

Voltejada de llumenetes
 i,de cascavells,
en fer,tu,
acte de presència,
tu, l'invisibilitat,
l'amagadís
ésser de neulines,
comencen a centellejar
flaixos de llums,
de tots els colors;
dringuen sorolls
d'esquellerincs,
al compàs, de carícies i,
abassegades.

Te n'has apropat,
de sobte,
i, un pessillogeig dolç
envaeix la meva figura,
de dalt a baix.

Aleteigs de papallones
acaronen la meva pell,
car un òscul de molsa
tendrívola, xucla
el tapís de carboncle,
dels meus llavis.

M'estremeixo com jonc
solitari, en ser bressolada
per les aigües del rierol;
esclatada de les teves
fragàncies, relluco
a la vorera del teu
pitram;
navego per sobre del teu
cor embruixat, i al bell mig
d'artèries de mandràgora
i, venes de baladre,
pledejo, per dintre de la
teva còrpora.

Espero esbadalida,
l'arribada de la teva
ànima i, en ser- hi,
em llaço a d'ella amb
enfilalls de flors
acampanulades, expel.lint perfums
d'exultants verins.

Amb galtes enrojolades
i, pupil.les eixamplades,
dels nostres esperits
hi faig arraïmades
de fruits al.lucinadors.


Seduïts pels efectes
alquímics, s'enjogassem
per tostemps,
enroscats als sarments
vivificadors,
cavalcant pàmpols de fulles lanceolades.  

Un cruiximent de tiges
rinxolades imiten cuixes
cargolades, espeteguen
panteixos, de branquillons
en creiximent.

Adela Payá i Prats
 🍭🍒🍇🏺

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada