Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 10 de febrer del 2019

VISITA PROGRAMADA...! 





     VISITA PROGRAMADA...! 



N'hi ha mirades què
s'extravien a dintre de l'oceà;
ulls nedant a sobre de peixos cobricelats, rememorant un
passat esvanit.  

Malgrat això,
tots els vespres
a les tres de la tarda,
hi venen les Moires a
conversar i, a prendre
un café, omplint- me
la casa de més gelabror.

No triguis gaire,
no sigui cas, què en arribar-hi, 
em trobis transformada
en estàtua de gel. 

Tinc tant de fred,...! 

M'agradaria fer un tomb
arran teu, a prop del Sol,
abans de sotjar-me a
dintre del sepulcre.

Cada cop, a sobre del
meu cos, afegeixo més
flassades, guants, capells i peücs.

Tremolooooooo.....!

Cloto, Làquesis i Àtropos,
les tres teixidores de la vida i, de la mort, aquesta tarda, hi vindran a dialogar ans de tallar- me el  fil  amb tisores d'or.

Tal vegada, deliren per veure'm suplicar per la meva existència;
o voldran que signi pactes
amb els quals no hi estic d'acord.

El foc enmig de la xemeneia trontolla entee flames,
que van aminorant-s'hi
de mica en mica i, elles, les tres vetustes, empolainades de negre amb cabells blancs, m'albiren de bat a bat.
         

Encenc una cigarreta i,
fan esclatar el riure;
de sobte,
em projecten imatges de la
meva vida, i em mostren
camins per explorar,
pels quals, ningú ha vagarejat.


Demà n'hauré de respondre sí decideixo, continuar vivint pels corriols ignots, no trepitjats per cap humà
o accepto què m'estisoregen
        el meu enfilall de vida.         




Adela Payá i Prats
 🙃🕦🌑😋       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada