Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dijous, 25 d’abril del 2019

ENCARA HI ETS A L'HOSPITAL...!






ENCARA HI ETS
  A L'HOSPITAL...?



Com està avui el meu xic?

Les gemmes precioses
del cor, ja llueixen de brillantor?
N'hi ha la calma de l'ànima
en conflicte amb el cos?


Com és troba avui el meu xic?

Les joies han fet minvar eixa
angoixa enquistada?


Has vist al cel de foscam
el meu regal...És un estel
menut amb forma de flor.


Aboca't a les vidrieres de
la cambra i el clissaràs,
duu pètals de molts colors,
al centre, dos poncelles
porpres s'obrin a espai.


Sí amb els dits arribes
a refregar les arestes
de l'esquerdill i, de sobte,
se t'impregnen les teves mans
de purpuri, aleshores,
      un desig se t'acomplirà. 


Què hi fa avui el meu xic?

N'hi ha més ganes per llaurar
il.lusions novelles?
Més goig per viure fora dels
llençols blancs?
Més ànsia per abraçar la
pròpia existència ?


Doncs, ballem ben arrapats,  
deixa'm que m'apropi a tu
i, et fadi de bons auguris,
de llarga vida i, d'un continu
palpitar.





Adela Payá i Prats
🌾🍀🌹🥂🏺🎈🌌

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada