Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

divendres, 5 d’abril del 2019

UN CANVI D'ABILLAMENT...! 





UN CANVI D'ABILLAMENT...! 

A la meva mort hi aniré empolainada de vels blancs,
i, tuls enrossits,
transparentant
la meva nuesa.


A tothom els hi vull mostrar
l'esclovella què a la meva
ànima retenia amb delicadesa.


A les mans lluirà un ramell
de lilàs, i diadema glauca
a l'entorn del meu front..


Somriuré a pler amb llavis eixamplats, perquè a la fi
hi seré alliberada de totes
les dolences què al meu cos esculpiren de malalties.


Hi seré lliure i, aleshores,
encetaré les ales daurades;
als firmaments li'n reclamaré
els meus dons arravatats.


Recuperats els meus poders,
vindré novament a ajudar-vos,
a treure-vos dels laments i,
dels sofriments.


La Terra, mare preciosa,
en va omplir de gemecs i,
de moltes llàgrimes,
volia que aprengués
tot allò que hi estava
mal fet, per tal de remediar-ho
més endavant.


Sí me'n vaig, és per a regressar desentumida i, espantar als banyetes envers unes altres fronteres.


Tant de temps corroïda
per les seves dolenteries,
han inspirat l'afany per
instaurar un planeta reblit d'harmonies.


A la meva mort, heu de ballar
i, cantar;
no vull llàgrimes ni vestimentes negres, ni misses ni clergues.


El pare anouer hi vindrà a per mi.
Al seu brancam m'acollirà,
ell, serà el meu guia als viaranys cèlics. 


En marxar poseu-me la cançó
de Queen:  ' Bohemian Rhapsody" no pregueu per mi, heu de cantussejar ben fort, què des d'on estigui us hi pugui escoltar.       



Adela Payá i Prats
 🤣😊😘🤗🌞🌌      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada