Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 1 de maig del 2019

UN JORN AL JULIOL...!






UN JORN AL JULIOL...!



Ningú no ens hi va
contemplar,
aquell dia de juliol
quan agafats de les
mans ens miràvem
fixament als ulls.

Tan sols el Sol i, la
pluja ens hi van fer
companyia i, un escriptor
anomenat, transformat
en bust, s'hi va quedar
més parat del que
ja ho estava.


Jo pensava què
a partir d'aqueix dia,
hi seríem junts per
tostemps;
però ja ho saps estimat,
què no hi va anar així.


Em vas substituir per
un munt de cossos,
però la mevà ànima
mai la trobaries de nou
en cap còrpora.

Hi vas cambiar de
samarreta, en un tres i no res;
l'amor n'ets per tu una
mena de joguina robòtica
i, jo tristament m'hi vaig
enamorar del
< robot transformer>


L'aliança què s'hi va
establir entre tots dos
plegats, mai ningú no
hi podria trencar- la,
perquè els nostres
esperits anellats,
hi són per sobre de
totes les coses.
Fins i tot, per sobre
nostre.
N'hi ha més capítols inscrits del
què hi podem sospitar.


Ningú no ens hi va
contemplar,
aquell dia de juliol,
quan a la nit, paraigües
en mà, hi vam encetar
el nostre primer petó
al damunt d'unes
rajoletes vermelles.


Llàstima, que mai no
hi vas aprendre com
espadatxí, a defendre
les querences amb
totes les armes.

Ens hi vas avergonyir a
tots dos alhora,
en negar-nos un munt
de vegades, al davant
de tothom.


El teu cossatge s'enfondria
a l'interior de figures
de fang, però a la meva
ànima, mai no la hi vas poder
posseir.




Adela Payá i Prats
💥💘🤗☺😥😌🙁

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada