Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 5 de maig del 2019

UN SOMNI DE VOL..!  






     

UN SOMNI DE VOL..!




Avui he muntat al cel, m'he enlairat, he volat; al meu davant, el drac negre, me n'ha oferit el seu llom.


Ja no tinc por, n'he acceptat els meus límits com ésser carnal, però no pas com essència espiritual.


Sé que aquesta fera m'hagués pogut estavellar contra el terram, però l'he mirada de bat a bat i, m'he atrevit a confiar amb ella.


Malgrat els meus mal pensaments, n'hem fet un tomb a les rodalies de l'astre Sol, a l'horitzo on la mar s'hi confon amb el firmament.



Hi semblava que rodolava sense folgança, a dintre d'una carrossa alada, mentre la bestiola bramava com un lleó.


Però ja no allotjava la temença per res; quan la bèl.lua me n'ha mostrat els seus ulls injectats de roig, li n'he manisfestat un plàcid somriure.


Aleshores, desconeixent les seves intencions, n'he vist com vessava llagrimons des de les seves conques orbitàries ...Tan enfonsades.. !


Amb ales immenses me n'ha protegit dels gèlids oreigs, fent-me d'abrigall i, en aterrar al cimall d'una muntanya, tot ho guaitava.


Silencis continuats, llambregades de profunditats; una saviesa de sobte renascuda, un vincle amb l'animal més enllà del què hagués pogut descriure.



Li he acaronat el seu bescoll de pelatge escamós amb una tendresa sublim i, en adonar-me, hi era com sí res no n'hagués passat...

A vora de mar vagabundejava amb peus nus, cercant la gelor de l'aigua i, el contacte amb els grànuls del sorralenc. Flairava la sentor del salnitre.


Per sobre del sabulós entreveia l'obaga negra i, acinglerada de dos alots, alhora detinguts, mentre cantava i, ballava una dolça cançó.








Adela Payá i Prats
🎈✨🎆🎇🌏⏳

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada