Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimecres, 1 de maig del 2019

JUGANT A FER D'ESCORPÍ...!







JUGANT A FER D'ESCORPÍ...!



He fet un test;
em fa riure què
digui què la meva
ànima n'és originària
de la Constel.lació
d'escorpí, on s'hi
troba Antares.
l'estel més lluminós.

No em lliuro de
l'escorpí de cap
manera.
La meva lluna la
tinc en el signe
d'aquest bitxo;
la majoria de les
meves amistats
pertanyen a aquest
horòscop del zodiac.

I, un amor molt i molt
profund, en duia el rostre
tatuat d'alacrans
transparents.
Només en mirar- nos
tot ho vam saber
l'un de l'altre;
se n'havíem estimat
molt, en una altra vida,
però sabíem què en
aquesta existència
incidiríem per un lapse
de temps abreujat.

Malgrat això, en espillar- me
als seus ulls, el meu cos
trontollava de cap a peus;
les paraules s'hi quedaven
engarjolades a la gola;
els dits s'hi feien tremolosos
i, vaig haver-hi de fugir del
seu costat, per no caure
als seus braços.


Aleshores puc donar
l'aparença de bona gent,
però això no lleva què
de tant en tant, hi activi
els meus punxons,
quan els enemics
volen atacar- m'hi.


Esgotada de fugir
de l'amor....!



Adela Payá i Prats
🤣🦂☘🍂🍃🍁🌾

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada