Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dimarts, 15 de març del 2022

JO HO SÉ





 JO HO SÉ


Jo ho sé

què la mort

de tothom 

hi és a prop i,

ningú res no diu.

Anys de persecució

contra la humanitat.

Jo ho sé

que les boques de

tots plegats les

han segellades,

i el més trist, és

albirar als nens

camí del cementiri.

Els governants callen,

els metges tenen por

d'exposar la veritat i,

els jutges i fiscals 

fan el despistat.

Els meus plors 

ningú me'ls arrencarà,

és un vessament continu

perquè viure d'aquesta

mena de calvari n'és

humiliant.

Com podem suportar

que segrestin els

nostres nins i 

experimentin amb ells.

Al dessota de la Terra

han trobat infants

morts i lesionats.

Com no es rebel.lem

contra tantes

immundícies.

Jo ho sé 

que ja no puc més

que alguna cosa he

de fer contra els

monstres que dirigeixin

aquest món.




Adela Payá i Prats 

             ⚰

 


 


                     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada