Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 4 de novembre del 2019

CAPVESPRE DE PETONS  CANTORS..!







NICOLETTA TOMAS
CARAVIA.




CAPVESPRE DE
PETONS  CANTORS..!




Perruquí de fulles
verdes hi duc,
vestit d'escorces
ambres em cobreixen
i, la gespa m'acarona
els peus descalços.


La meva promesa
n'és com un ocell
cantaire.
M'amanyaga les
oïdes amb solfes
afalagadores.
M'ompli els dits
d'anells, laborats
de circells enroscats.



Als meus llavis,
el meu amoret,
me'ls envelluta
amb pètals de roses
enrojalades,
i, passem estones
flairant a flors.



Un vestit d'espigues
aurades, cobreixen
el meu cos
a les matinades.
Òsculs solars 
incideixen a sobre
meu, i semblo una
bombeta acabada
d'encendre.


Al llom d'un arbust
geperut, viatjo pels
cels, que tant em
subjuguen,
en faig saltirons
d'un estel a l'altre,
imaginant com serà
l'existència dels meus
germans còsmics.  


M'has escrit una
cançó novella,
i, als capvespres 

entonem arpegis de 
castanyoles llenyoses
entre els ramatges
del jardí i, el carrisqueig
dels grillons.

 
Glops de vi negre,
llambregades irisades,
aldarulls de fusta bruna
i, un petó diamantí
què combrega dues 

ànimes vincladisses, 
pels corriols eternívols.


 



Adela Payá i Prats
              💜

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada