Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

diumenge, 3 de novembre del 2019

UN TOC DE VARETA...!






 Duy Huynh: La magia
 Pintura, Diseño Grafíco





UN TOC
DE VARETA...!





Al seu rostre:
nins diminuts,
li'n feien
cosquerelles,
especialment
als clots de les
galtes.


Un esguard de
llampec,
il.luminava l'estança
interposant guspires
als angles més
llòbrecs.


El saló, n'era una cançó
de melodies dolces,
on les notes musicals
viatjaven per les taules
i, les cadires.


Una solfejada de <Sol>
s'ha assegut a sobre
del meu cap,
m'arrissava els cabells,
s'agrunsava a sobre
de les meves arracades,
i, sense haver-me 

adonat, he ballat un
tango enmig
dels encanteris.


Una escalfor tendrívola
en sentir-me agombolada
per algú, em transportava entre ullades, a uns paratges
més embriagadors.


Avui la màgia ha arribat
per a xiuxiuejar-me
què hi serà amb mi, fins
que em converteixi en Maga.


L'Univers ha escoltat
els meus aücs,
m'ha observat fent- li'n
cops de puny als murs,
ha llegit els meus 
pensaments de llauna,
i, els meus sentiments
amb gust de nards
i, aromes de flor de

taronger.


I, em diu què sí... Què tot
el que m'ha segut arravatat
injustament, em serà retornat.
M'ha enviat un ésser
refulgent, què a cada petita
andròmina a la sala,
l'ha enlluernada
d'un reguitzell de bellumes.






Adela Payá i Prats
              🥁


 


  

           
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada