Quan arribi aquest jorn

QUAN ARRIBI AQUEST JORN...

GEORGETTE AGUTTE   ( 1867-1922 ) " Una Dona amb  un ram  de lilàs"                                              ...

dilluns, 13 de gener del 2020

MOLT MISTERIÓS...!








PINTOR: OSWALDO GUAYASAMIN




MOLT MISTERIÓS...!



En feia viatjar a
la meva ànima
asseguda al rocam,
des del qual
atalaiava vagons
de trens, carregats
d'estels.


El Mag dels somriures
s'hi passeja de
tant en tant, pels
airecels, i amb el seu
pinzell magistral
empastifa de colors
els llenços d'atzurita. 


Un estellicó em fa
de mirall i, enllà
m'hi veig abillada
de felicitat;
m'entrelluco
de ben a prop 
i no em reconec, 
mentre l'altra < jo>
em xiuxiueja què hi
sóc  < jo>  en el futur.  


Sí hi visc en cada línia
temporal, em pregunto
quants < jo>  de mi
mateixa existeixen?
Ens trobem
repetitivament
al Cosmos, inserits
en cossos bessons
però amb històries
diferents?
Oi, què és de ben
misteriós...!






Adela Payá i Prats
             🌌

   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada